Detail pracovní pozice

HIL specialista

Hledáme dva technické kolegy, kteří chtějí přispět ke kvalitě a spolehlivosti moderních vozů. Jak? Budete testovat centrální řídicí jednotky palubní sítě (BCM) pomocí Hardware-in-the-Loop simulace. Tyto jednotky jsou v podstatě "mozkem" komfortních funkcí auta, který řídí většinu elektrických systémů od světel až po centrální zamykání. Vaším úkolem bude zajistit, že fungují přesně tak, jak mají.

Mám zájem o pozici
Mladá Boleslav
Doporučit známému

S čím budete pracovat

V laboratořích najdete dva hlavní testovací systémy:

  • Pracoviště HIL#1 s platformou Scalexio od dSPACE. Představte si výkonný počítač propojený s reálným hardwarem, který simuluje celý automobil. Vy budete vytvářet virtuální modely různých částí vozu a propojovat je s testovanou řídicí jednotkou. Budete pracovat s MQB Evo platformou a využívat specializovaný software od dSPACE pro vytváření testovacích scénářů.
  • Pracoviště HIL#2 s technologií National Instruments. Druhé pracoviště je zaměřené na platformu MQB27 a používá software EXAM v kombinaci s nástroji National Instruments. Budete zde programovat testy, které automaticky prověří funkčnost řídicí jednotky v různých situacích – od běžných až po extrémní.

 

Co budete dělat konkrétně?

1. Vymýšlet a programovat testovací scénáře

· Dostanete zadání typu: "Potřebujeme otestovat, zda světla správně reagují na změnu režimu jízdy." Vy navrhnete, jak to otestovat, a naprogramujete testovací scénář.

· Vytvoříte kód, který automaticky provede sérii testů a zaznamená výsledky.

· Budete hledat kreativní způsoby, jak odhalit potenciální problémy dříve, než by je objevil zákazník.

2. Testování a příprava přehledných reportů

· Spustíte testovací kampaň na konkrétní verzi softwaru řídicí jednotky.

· Výsledky budete průběžně zaznamenávat do systémů jako JIRA nebo XRAY, kde budou okamžitě viditelné pro celý tým.

· Připravíte souhrnné zprávy popisující, co bylo testováno, s jakými výsledky a jaké problémy byly objeveny.

· V případě nalezení problému popíšete přesně, za jakých podmínek se vyskytuje a jak ho lze reprodukovat.

3. Vylepšování a údržba testovacích systémů

· Budete vytvářet a upravovat virtuální modely částí automobilu, které jsou potřeba pro testování nových funkcí.

· Zajistíte, aby všechny komponenty testovacího systému spolu správně komunikovaly a fungovaly efektivně.

· Budete analyzovat, kdy je potřeba aktualizovat hardware nebo software testovacího pracoviště, a navrhnete konkrétní řešení.

· Občas bude potřeba přidat nový hardware (např. simulátor nového typu senzoru) nebo aktualizovat testovací software – budete mít na starosti implementaci těchto změn.

 

Co byste měli umět a znát?

Technické dovednosti

· Rozumět principu, jak fungují elektronické systémy v autě a jak spolu komunikují (protokoly jako CAN, LIN nebo FlexRay).

· Programovat alespoň v jednom z jazyků: C/C++,Python nebo MATLAB/Simulink. Nemusíte být expert, ale měli byste umět napsat a upravit kód pro testovací scénáře.

· Výhodou je zkušenost s testovacími platformami dSPACE nebo National Instruments, ale rádi vás to naučíme.

· Umět logicky a systematicky přemýšlet při hledání a řešení problémů.

Vzdělání a zkušenosti

·  Vysokoškolské vzdělání technického směru –elektrotechnika, mechatronika, automatizace nebo podobné obory.

·  Pokud jste čerstvý absolvent a pracovali jste v rámci školních projektů nebo diplomové práce s MATLABem, simulacemi nebo automobilovými systémy, jste pro nás zajímavým kandidátem.

·  Zkušenosti s testováním nebo vývojem elektronických systémů jsou výhodou, ale ne podmínkou.

 

Co nabízíme?

·  Práci s nejmodernějšími technologiemi v automobilovém průmyslu.

·  Prostor pro odborný růst a prohlubování technických znalostí.

·   Práci v oboru s perspektivní budoucností –elektronika v autech bude stále složitější a potřeba kvalitního testování poroste.

 

S čím budete pracovat

V laboratořích najdete dva hlavní testovací systémy:

  • Pracoviště HIL#1 s platformou Scalexio od dSPACE. Představte si výkonný počítač propojený s reálným hardwarem, který simuluje celý automobil. Vy budete vytvářet virtuální modely různých částí vozu a propojovat je s testovanou řídicí jednotkou. Budete pracovat s MQB Evo platformou a využívat specializovaný software od dSPACE pro vytváření testovacích scénářů.
  • Pracoviště HIL#2 s technologií National Instruments. Druhé pracoviště je zaměřené na platformu MQB27 a používá software EXAM v kombinaci s nástroji National Instruments. Budete zde programovat testy, které automaticky prověří funkčnost řídicí jednotky v různých situacích – od běžných až po extrémní.

 

Co budete dělat konkrétně?

1. Vymýšlet a programovat testovací scénáře

· Dostanete zadání typu: "Potřebujeme otestovat, zda světla správně reagují na změnu režimu jízdy." Vy navrhnete, jak to otestovat, a naprogramujete testovací scénář.

· Vytvoříte kód, který automaticky provede sérii testů a zaznamená výsledky.

· Budete hledat kreativní způsoby, jak odhalit potenciální problémy dříve, než by je objevil zákazník.

2. Testování a příprava přehledných reportů

· Spustíte testovací kampaň na konkrétní verzi softwaru řídicí jednotky.

· Výsledky budete průběžně zaznamenávat do systémů jako JIRA nebo XRAY, kde budou okamžitě viditelné pro celý tým.

· Připravíte souhrnné zprávy popisující, co bylo testováno, s jakými výsledky a jaké problémy byly objeveny.

· V případě nalezení problému popíšete přesně, za jakých podmínek se vyskytuje a jak ho lze reprodukovat.

3. Vylepšování a údržba testovacích systémů

· Budete vytvářet a upravovat virtuální modely částí automobilu, které jsou potřeba pro testování nových funkcí.

· Zajistíte, aby všechny komponenty testovacího systému spolu správně komunikovaly a fungovaly efektivně.

· Budete analyzovat, kdy je potřeba aktualizovat hardware nebo software testovacího pracoviště, a navrhnete konkrétní řešení.

· Občas bude potřeba přidat nový hardware (např. simulátor nového typu senzoru) nebo aktualizovat testovací software – budete mít na starosti implementaci těchto změn.

 

Co byste měli umět a znát?

Technické dovednosti

· Rozumět principu, jak fungují elektronické systémy v autě a jak spolu komunikují (protokoly jako CAN, LIN nebo FlexRay).

· Programovat alespoň v jednom z jazyků: C/C++,Python nebo MATLAB/Simulink. Nemusíte být expert, ale měli byste umět napsat a upravit kód pro testovací scénáře.

· Výhodou je zkušenost s testovacími platformami dSPACE nebo National Instruments, ale rádi vás to naučíme.

· Umět logicky a systematicky přemýšlet při hledání a řešení problémů.

Vzdělání a zkušenosti

·  Vysokoškolské vzdělání technického směru –elektrotechnika, mechatronika, automatizace nebo podobné obory.

·  Pokud jste čerstvý absolvent a pracovali jste v rámci školních projektů nebo diplomové práce s MATLABem, simulacemi nebo automobilovými systémy, jste pro nás zajímavým kandidátem.

·  Zkušenosti s testováním nebo vývojem elektronických systémů jsou výhodou, ale ne podmínkou.

 

Co nabízíme?

·  Práci s nejmodernějšími technologiemi v automobilovém průmyslu.

·  Prostor pro odborný růst a prohlubování technických znalostí.

·   Práci v oboru s perspektivní budoucností –elektronika v autech bude stále složitější a potřeba kvalitního testování poroste.

 

Na co se můžeš těšit

Mám zájem o pozici

Naše benefity

Malá ochutnávka toho,
co tě čeká - typický úkol

Pro jednoho klienta právě stavíme úložiště ze second-life baterií.Dodáváme ho na klíč, včetně softwaru.

1. Spojit se s vývojáři, poznat mechanickou část a zjistit, copotřebujeme ovládat, které parametry je hlídat nebo co se mázobrazovat na displeji uživatelského rozhraní

2. Navrhnout aplikaci od A do Z, včetně bezpečnostních notifikací,chybových stavů…

3. Naprogramovat aplikaci a být u projektu od startu po předání.Zúčastníš se testování i jednání s klientem. Aplikace bude doslova„tvoje dítě“.

#tohlejedevinn

Technika v akci

Technika v akci

Technika v akci

Technika v akci

více informací o nás

Jak to celé proběhne?

Vaše reakce na inzerát

Nejdůležitější krok je dát nám vědět Váš zájem o pozici. Nemusíte být nervózní, my Vás potřebujeme stejně jako Vy nás. Pošlete nám CVčko a pár údajů o sobě.

Krátký telefonní rozhovor

Honza nebo Vendy z našeho HR oddělení Vám zavolají a popovídáte si víc o Vašem zájmu o danou pozici. Zabere to většinou do dvaceti minut a obě strany tak zjistí, jak jsou na tom.

Osobní setkání

Potkáme se přímo u nás v Hračkárně, kde si nad kafem popovídáme o Vás a pozici, na kterou se hlásíte. Pokud si sedneme, ve druhém kole se už půjdeme podívat přímo na Vaše budoucí pracoviště, kde se budete moct porozhlédnout a potkat i svoje budoucí kolegy.

Pošleme nabídku

Každému uchazeči chceme ušít nabídku naší práce opravdu na míru. Zohledníme Vaše požadavky z pohovorů a zkusíme přidat ještě něco navíc. Můžete se těšit na individuální a přehlednou nabídku práce, kterou dostanete jen Vy. Žádný obecný e-mail.

Plácneme si?

Pak už budeme jenom doufat, že se nabídka bude líbit a dohodneme si detaily.

Ozvěte se nám

Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Děkujeme, vaše reakce se v pořádku odeslala. Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se pokazilo.
Děkujeme, vaše reakce se v pořádku odeslala. Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se pokazilo.

Nejčastěji se ptáte

2014

  • Rozjíždíme firmu
  • Přijímáme první 3 zaměstnance
  • Realizujeme první vývojový projekt pro ŠKODA AUTO v oblasti vývoje vozu

2015

  • Náš vývojový tým se rozrůstá na 20 lidí
  • Získáváme certifikaci ISO 9001
  • Začínáme hledat prostory v Mladé Boleslavi

2016

  • Kupujeme objekt v Mladé Boleslavi
  • Rekonstruujeme a otevíráme Vývojové centrum Hračkárna
  • Vyvíjíme a homologujeme přídavné světlomety pro ŠKODA Motorsport

2017

  • Zahajujeme sériovou výrobu přídavných světlometů pro ŠKODA Motorsport
  • Jsme výhradním dodavatelem zkoušek osvětlení vozu pro ŠKODA AUTO
  • Máme 60 zaměstnanců

2018

  • Investujeme 12 mil. Kč do vlastní zkušebny
  • Spolupracujeme na vývoji s výzkumnými organizacemi jako je ÚJV Řež, ČVUT, FEL, ZČU
  • Čerpáme dotace na inovační vouchery a patentujeme výsledky vývoje
  • Stáváme se členy HYTEP – České vodíkové technologické platformy

2019

  • Uskutečnili jsme první zážeh palivového článku našeho vodíkového zařízení H2BASE
  • Získáváme certifikaci ISO27001
  • Představili jsme 3 nové designy přídavných světel
  • Posílili jsme naše technické vybavení o klimatickou SoSi komoru

2020

  • Uvádíme na trh náš vodíkový generátor H2BASE
  • Tomáš Tomeček se účastní Africa Eco Race s našimi přídavnými světlomety
  • Zrekonstruovali jsme naše sídlo v Jablonci nad Nisou
  • Investice do vlastního certifikovaného pracoviště pro vývoj a testování H2 aplikací v Jablonci nad Nisou

2021

  • Poprvé na světě napájíme vodíkem stage na hudebním festivalu – Rock for People
  • Získáváme akreditaci naší zkušební laboratoře
  • Stáváme se součástí projektu vodíkové Tatry
  • Na trh uvádíme náš systém monitoringu trakčních baterií Watchdog
Podělíte se s námi o vaše cookies?
Ano, i náš web používá cookies. Díky povolení cookies vám budeme moct zprostředkovat nevšední zážitek při prohlížení našeho webu.